söndag 20 november 2016

Long time, no see

Hektiskt höst som vanligt. Ett par veckor sedan förra uppdateringen men nu är läget lugnare så en uppdatering vore väll på sin plats. Orsaken till min frånvaro:




Bazar i Brokyrkan förra lördagen där allt från kransar, matbröd, lotter, sylt och saft såldes till förmån för kyrkans arbete. En ritkigt trevlig kväll med mycket folk. Själv hade jag ställt upp med tillverkning av eucalyptus kransar. På söndagen var det Fars dag, den andra i ordningen för vår del. Mysfrulle med paket var väll så långt vi kom i firandet. 



Ett gäng glada flickor i moster Annikas butik i Karlstad, där hon bland annat säljer Capri Collection. Vi fick en fin visning, fika och möjlighet att shoppa. Vilket vi såklart gjorde. Vill du också lägga beslag på fina höst och vinter kollektionen rekommenderar jag att kika in på Capris hemsida
Tidigt morgonen därpå tog jag och mina kollegor tåget till Stockholmsmässan för att under dagarna två gå på Socionomdagarna 2016. Otroligt inspirerande med många lärorika seminarier. Lägg därtill övernattning på Queens hotell mitt på Drottninggatan, härlig middag på Drottninghof och kvällsshopping. Energidepåerna påfyllda samtidigt som jag var helt slut när jag kom hem. 









































Först i fredags när jag var tillbaka på hemmaplan och hade jobbat klart för veckan fick jag mysa ikapp med Ebba. Musiklek och årsmöte för Brokyrkans Unga i fredags men bara kvalitetstid i helgen. Idag hade vi kompis Kerstin och hennes föräldrar på fikabesök, det tyckte Ebba var såhär mysigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar