söndag 4 september 2016

Sista sommarhelgen?

Finns väll ingen dag då helgkänslan är så stark som fredagen, därför börjar jag min helgsummering just där. Nej oj, redan från torsdagen insåg jag just. Jaja, det kändes som helg för mamma, jag och Ebba hade en heldag på stan. Med bageribesök på Artisan Bread och shopping. Och eftersom det händer alldeles för sällan att man får paket levererat till dörren behövde det förevigas. Hemligt innehåll men har man suktat efter något länge tyckte jag tillslut att det fanns anledning att slå till. Musiklekspremiär, loppisrunda, trädgårdsstädning och gudstjänst var lite av det andra jag hann med. Trots det en lugn och skön helg. Nu är jag väldigt redo att börja jobba!






"Vi ska göra jorden hel, och vi ska göra vattnet rent. Och vi ska aldrig skada varandra mer. Vi ska slåss, ja vi ska slåss mot Goliat. Så tro på mig för jag vet att vi är modigast." Ida och Maja sjöng Lalehs goliat så fint. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar