tisdag 6 september 2016

Loka Brunn

En vecka där tre av fem dagar innebär spa är inte alltför svår att motiveras till. De första två har har nämligen spenderats med jobbet på Loka Brunn. Även om viss tid såklart gick åt till arbete med riktlinjer, att ge varandra feedback och liknande, hann vi avverka en promenad runt norra Loken och hel del sköna timmar i spat. Kollega som ska gå på semester bjöd laget runt på champagne, och att avnjuta det glaset i strålande sol och varm utomhuspool...svårslaget. Tre rätters och massa fika stod också på schemat. Går alltså ut stenhårt genom att inleda mitt arbetsår på det här sättet. När jag dessutom kommer jobba halvtid och därmed har avklarat min arbetsvecka borde jag väll egentligen skämmas. Eller inte, så sa jag trevlig helg och checkade ut från det lilla hotellrummet. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar