fredag 30 september 2016

Happy friday

Med ett alldeles för överskattat fredagsuttryck inleder jag helgen. Karln jobbar och ungen sover. Här sitter jag och är löjligt nöjd över tillvaron, ensamtid med olästa blogginlägg, popcorn och vin. Sanningen att säga så var det längesen jag var såhär nöjd med tillvaron överlag. Är precis på den plats i livet där jag föreställt mig att jag skulle vara, vilket dessvärre gör det otroligt skört. En lycka för bra för att vara sann, som ibland slår över till oro över att allt ska rasa och tas ifrån mig. Men så länge, så njuter jag.




Ett hett tips till fredagsmyset: poppa popcorn i kastrull, men byt ut vanlig olja mot kokosolja. Mycket godare och nyttigare. Som om det här inlägget inte var överspelat nog slänger jag såklart in en selfie också. Oh my, var ska denna helg sluta? Trevlig helg till alla. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar